Top

Bezorging


Wie Wat Wanneer
PostNL Pakketten
  • Brievenbuspost
  • Pakketpost
Dinsdag t/m zaterdag
Maandag t/m zaterdag
UPS 
tekenen voor ontvangst
  • Grote en/of zware artikelen
Maandag t/m vrijdag 
(Op een door jou gekozen datum)
PostNL Extra@Home 
tekenen voor ontvangst
  • Televisies groter dan 42 inch
  • Grote huishoudelijke apparaten
Maandag t/m vrijdag
(Op een door jou gekozen datum)
 
Je kunt de meeste artikelen ook laten bezorgen op een Kiala Punt of een afhaalpunt. Als een artikel niet geleverd kan worden op een afhaalpunt wordt deze optie ook niet aangeboden.
Artikelen die je bij een externe verkoper koopt worden door de verkoper zelf verzonden. Neem voor een vraag over een niet ontvangen artikel binnen 5 dagen na ontvangst van de verzendbevestiging contact op met de betreffende verkoper. Achter de bestelling in je bestelstatus, vind je de link ‘E-mail de verkoper’. Als je hier op klikt, opent zich een webformulier waarin je een vraag kunt stellen. Klik, nadat je de voorwaarden hebt geaccepteerd, op de button ‘Verstuur e-mail’. Je ontvangt het antwoord van de verkoper op je eigen e-mailadres.

Als de verkoper niet of niet naar verwachting reageert, kun je binnen 2 weken na ontvangst van de verzendbevestiging contact opnemen met onze klantenservice. Wanneer de termijn van 2 weken verstreken is, kunnen wij geen actie meer ondernemen om een eventueel geschil op te lossen.